2 månader

Så länge sedan är det jag skrev här sist! Tiden går fort när man har roligt.

På de två månaderna har jag hunnit ha nästan två veckors "semester" i Umeå ((9-20 juli) jag vet inte om det kan kallas semester eftersom jag inte jobbade, men det var som en paus från vardagen innan höstens allvar skulle sätta igång) följt av systrar på besök i Gävle <3 Jag blev förstås dyngförkyld efter bara några dagar, men innan dess hann vi njuta av Lloyd live på CC! (http://thelloyd.se/media.htm#MUSIK) Efter deras besök på lite över en vecka vilade jag upp mig en vecka, sen bar det av till svärföräldrarnas stuga för en veckas mys mitt i ingenstans med älskade (7-14 augusti).  Vi fick även besök av en vän som stannade hos "oss" i flera dagar. Vi solade, badade och drack massa massa kaffe. Lite party hade vi förstås med, men det räckte med en kväll som blev helt perfekt. Ingen blev bakis heller, vilket var jävligt awesome. Vad som var mindre awesome var att jag fortfarande får utslag av att bada i sjöar. Jag har fått det sedan jag var typ nio och läkaren sa att det skulle gå över med åldern. Hur jävla gammal ska jag behöva bli innan det försvinner?? Nåja, utslagen är borta nu och jag är "bara" väldigt torr på magen och måste smörja in mig varje dag. Hoppas det försvinner helt snart, det klias som fasen. Nåväl, nog om det. Den 15e augusti började jag skolan! Jag läser turism på Marknadspunkten i Gävle och det är skitkul. Klassen är härlig och i höst ska jag på 6 veckors praktik! Jag ser verkligen fram emot det, hoppas jag hamnar på ett trevligt hotell där jag får stå i receptionen.

Mer än det har det väl inte hänt så mycket, förrutom att jag har fyllt år och numera är ett kvarts sekel gammal. Vilket faktiskt inte känns så jobbigt som jag trodde att det skulle, tack och lov :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0