25 dagar

Istället för att göra en tråkig och krystad presentation av mig själv tänkte jag ge mig på en sån där "30 dagar"-lista, men hittade ingen passande så det fick bli en jag hittade med 25 dagar istället. Fast jag ändrade den lite, en del saker i originalet är bara för ointressanta :P

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – Min musiksmak
Dag 3 – Min favoritårstid
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 6 – Min favoritbok
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon kronor
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän
Dag 10 – En bild på mig idag
Dag 11 – Ett konstigt fakta om mig
Dag 12 – En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13 – Mitt drömbröllop
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen
Dag 15 – Någonting jag ångrar
Dag 16 – Innehållet i min väska
Dag 17 – Länder jag vill besöka
Dag 18 – Vad jag åt idag
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favoritfilm
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen av någon annan
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 23 – En låt som gör mig glad
Dag 24 – Mitt favoritprogram
Dag 25 – Min vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0