Dag 24

Dag 24 – Mitt favoritprogram

Jag antar att de som gjorde den här listan menade tv-program, men jag tänker vara rebellisk och berätta om mitt favoritradioprogram istället! Näst efter melodikrysset förstås :P
Klockan 19:00 på lördagar (18:00 engelsk tid) börjar "Going out with Alan Carr" på BBC Radio 2 och det håller på i två timmar. Programledarna är Alan Carr och Melanie Sykes, och de är hysteriskt roliga. De har skitkul när de sänder och skrattar massor, vilket gör att man som lyssnare skrattar både åt och med dom och oftast har jag tokont i magen när de två timmarna är över. Jag brukar inte lyssna på lördag kväll utan i efterhand någon gång veckan efter (programmen finns tillgängliga för lyssning i en vecka efter sändning) då jag känner mig lite nere eller bara har sjukt tråkigt. Efter två timmar med Alan Carr och Melanie Sykes känner jag mig alltid mycket bättre ^^

Här finns deras awesome program, redo för lyssning <3

Going out with Alan Carr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0