Lördag!

Idag är det lördag, och den inleds som vanligt med frukost och melodikrysset <3 När jag var liten löste alltid hela familjen melodikrysset runt köksbordet, nuförtiden löser jag och mina två systrar krysset tillsammans via msn. Så går det när man sprider ut sig över hela landet ^^ De få gånger vi är i samma stad löser vi tillsammans live, som på den gamla goda tiden.

Efter frukosten ska jag och min käraste ta en promenad in till stan via Boulougnerskogen, där vi kanske passar på att mata änderna. Det är mulet och grått och helt underbart ute idag, så man kanske slipper svettas ihjäl! Då blir en Sandra och en Jonas glada.

Efter vår tur på stan blir det till att laga nån god GI-mat som båda kan äta, dvs utan kött eftersom jag är pescetarian eller vad det nu heter. Till efterrätt blir det en fruktsallad med jordgubbar, melon, äpple och banan <3

Myslördag idag med andra ord! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0