Ett tag sen

Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev sist, jag har helt enkelt inte haft lust att skriva ^^ Jag har bestämt mig för att fortsätta med de 25 dagarna, men jag tar en dag här och där då jag känner för det. På så vis slipper jag känna att jag måste och kan istället skriva när jag vill :)

Dag 20 – Min favoritfilm
Jag har inte EN favoritfilm, jag har massvis med favoriter. Men här är iaf några favvisar:

Sagan om ringen-trilogin
Matrix
Benchwarmers
Role model
Step brothers
Livet är underbart
Star wars
Nightmare before christmas
Dirty dancing
Grease
Inglorious basterds
Boondock saints
Help!

Det får räcka även om jag skulle kunna räkna upp många fler :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0