Dag 13&14

Nu har jag missat en dag igen, jag var inget bra på det här med att blogga varje dag..

Dag 13 – Mitt drömbröllop
När jag dagdrömmer om mitt bröllop ser jag framför mig hur jag och Jonas står i en skogsglänta på en vacker höstdag omgivna av nära vänner och familj och lovar varandra evig trohet. Inget gudprat överhuvudtaget, ingen kyrka. Bara kärlek. Efter själva ceremonin blir det en sjuhelvetes fest och alla är glada och nöjda och båda familjer kommer väldigt bra överrens. That's it. Inget speciellt ovanligt :) Dessutom har jag naturligtvis dagdrömt en hel del om min klänning :P Den ska inte vara vit. Jag vill ha en goth-inspirerad klänning, svart med mörklila detaljer. Dessutom ska jag vara smal och skitsnygg i den, så mitt drömbröllop kommer inte ta plats än på ett tag.

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen
Hittar ingen bild som är tagen för exakt ett år sen, så det får bli den här bilden som är tagen i september 2009 istället. Det var innan jag började motionera och jag har gått ner 20kg sen dess, så jag är lite smalare nu tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Therese

Bästa bilden ever!

2011-06-21 @ 21:19:05
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0