Dag 7

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon kronor
Först skulle jag betala min csn-skuld. Sen skulle jag ge massa tusenlappar till mina syskon och föräldrar, för de behöver och förtjänar det. Sen skulle jag släpa med mig sambon till USA för ett besök hos hans syster i Kalifornien, och kanske en vecka i New York för jag vet att han alltid velat åka dit. Efter det skulle jag släpa med mig honom på en lång semester i Storbritannien och Irland med minst ett par nätter i Dublin, Glasgow, Edinburgh, Chester och London. Och på en Beatlesturistbuss i Liverpool. Den dyraste sorten. Efter det skulle jag nog bara njuta av att kunna betala alla räkningar så karln slipper, och plugga utan att ta csn-lån. Och jag skulle ge pengar till barncancerfonden varje månad, det är något jag alltid velat göra.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad hände med vår överenskommelse mellan oss systrar? Har du glömt bort berg-och-dalbaneturnén vi ska göra?

2011-06-21 @ 21:22:22
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0